Deci... Dupa ce ultimul Aprilia SR 50 (care era pe injectie) a fost lovit,si am fost nevoit sa il vand,mi-am cumparat altul,de data asta pe carburatie,pentru ca pe ala il tineam destul de des in service,pentru schimbarea injectorului si al computerului.
Asta e fabricat pe 17.03.1999,avea ~16.800 km cand l-am cumparat,acum,dupa 3 zile,are 17038.
Scuterul e bun,merge bine,dar evident are si ceva probleme. Ca sa fiu si eu ca omul,zic intai ce e bun,si dupa aia ce e rau. Ca imbunatatiri,are asa: Esapament Leo Vince ZX,amortizor reglabil, Cauciucuri Pirelli,carburator Dellorto,si cam atat.
Cand l-am cumparat,avea o singura problema. Ii mergea decat farul din stanga. Nu m-am complicat sa o remediez,pentru ca nu a trecut prea multa vreme,si nu am considerat ceva vital. Intre timp,au intervenit si altele. In timp ce mergeam,luam cam 90 cu el,si dintr-o data pierdea viteza. Scuterul se tura,dar nu cupla. M-am gandit ca e de la ambreiaj,dar un prieten mi-a zis ca e de la bujie. Consumul e exagerat de mare (~6%).
In ultima vreme,nu stiu ce are,cand incerc sa plec din loc,se tureaza in draci,si sta pe loc,nu cupleaza,si de-abia dupa ~1-2 secunde pleaca. L-am ridicat pe cric,si face la fel,deci eu zic ca e de la ambreiaj.
L-am desfacut intr-o zi,m-am uitat la el. Are bujia facuta praf. Electrodul din capat era topit,pur si simplu era vraiste. Am constatat atunci ca nu mai are nici ulei. Intre timp am gasit alta bujie (de la Dacia),am pus-o acolo,provizoriu,dar tot nu merge. Nu porneste.
Preluat de pe 4tuning,si postat pe 11 mai 2009.
Intre timp i-am pus bujie NGK,am mers cu el,am rupt,dupa care s-a prajit si aia. Maine vor fi schimbate CDI-ul, bobina,si inca o bujie. Tot Bosch,la fel ca prima,pentru ca m-a tinut mai mult decat cea NGK.
Si asteptam pozele de la Razvan.
Si era sa uit,cand am pus bujia NGK,i-am pus si un bidon de ulei Motul.
Admin edit: Poze gasiti aici:
http://img30.imageshack.us/gal.php?g=09052009675.jpg
Asta e fabricat pe 17.03.1999,avea ~16.800 km cand l-am cumparat,acum,dupa 3 zile,are 17038.
Scuterul e bun,merge bine,dar evident are si ceva probleme. Ca sa fiu si eu ca omul,zic intai ce e bun,si dupa aia ce e rau. Ca imbunatatiri,are asa: Esapament Leo Vince ZX,amortizor reglabil, Cauciucuri Pirelli,carburator Dellorto,si cam atat.
Cand l-am cumparat,avea o singura problema. Ii mergea decat farul din stanga. Nu m-am complicat sa o remediez,pentru ca nu a trecut prea multa vreme,si nu am considerat ceva vital. Intre timp,au intervenit si altele. In timp ce mergeam,luam cam 90 cu el,si dintr-o data pierdea viteza. Scuterul se tura,dar nu cupla. M-am gandit ca e de la ambreiaj,dar un prieten mi-a zis ca e de la bujie. Consumul e exagerat de mare (~6%).
In ultima vreme,nu stiu ce are,cand incerc sa plec din loc,se tureaza in draci,si sta pe loc,nu cupleaza,si de-abia dupa ~1-2 secunde pleaca. L-am ridicat pe cric,si face la fel,deci eu zic ca e de la ambreiaj.
L-am desfacut intr-o zi,m-am uitat la el. Are bujia facuta praf. Electrodul din capat era topit,pur si simplu era vraiste. Am constatat atunci ca nu mai are nici ulei. Intre timp am gasit alta bujie (de la Dacia),am pus-o acolo,provizoriu,dar tot nu merge. Nu porneste.
Preluat de pe 4tuning,si postat pe 11 mai 2009.
Intre timp i-am pus bujie NGK,am mers cu el,am rupt,dupa care s-a prajit si aia. Maine vor fi schimbate CDI-ul, bobina,si inca o bujie. Tot Bosch,la fel ca prima,pentru ca m-a tinut mai mult decat cea NGK.
Si asteptam pozele de la Razvan.
Si era sa uit,cand am pus bujia NGK,i-am pus si un bidon de ulei Motul.
Admin edit: Poze gasiti aici:
http://img30.imageshack.us/gal.php?g=09052009675.jpg
Ultima editare efectuata de catre Admin-razvan01 in Dum Mai 17, 2009 11:17 pm, editata de 4 ori (Motiv : POZELE MULT ASTEPTATE)