Inainte de a incepe mentionez ca e recomandat sa purtati intotdeauna echipament de protectie! Sa aveti casca integrala,mainile, coatele, genunchii si gambele asigurate.
In primul si-n primul rand atunci cand vrei sa inveti cum faci wheelie-uri sau stopppie-uri este recomandat sa gasesti un loc drept, fara denivelari si cat mai gol! Unde poti exersa in voie. Urmeaza cunoasterea motorului... Cum se ridica in ture, cum actioneaza franele la diverse viteze, etc..etc.. Cunoaste-ti motorul si te vei cunoaste pe tine.
Ar exista doua posibilitati prin care poti atinge aceasta performanta! Se poate realiza din:
- acceleratie. Se spune ca este destul de dificil insa oboseste mai putin ambreiajul, lantul si trenul de rulare. Accelereaza putin mai tare, pana cand motorul ajunge chiar sub punctul de tractiune maxima.
Acum inchide brusc gazul si deschide-l larg, cat de repede poti. Incarcarea brusca si apoi descarcarea rapida a suspensiei fata combinata cu acceleratia deschisa brusc si generos ar trebui sa ridice roata din fata.
- ambreiaj. Ar fi relativ simplu insa este mai agresiv! Mergi in viteza intai si accelereaza puternic. Cand motorul ajunge la 5-6000 rpm calca ambreiajul, mareste turatia si da drumul la ambreiaj. Roata din fata se va ridica rapid si cu putere. Cand vrei sa pui roata inapoi jos, inchide gazul.
Spuneti si voi cum procedati
P.S. Cred ca e clar ca din acestea sunt reguli doar pentru motociclete cu cutie manuala
In primul si-n primul rand atunci cand vrei sa inveti cum faci wheelie-uri sau stopppie-uri este recomandat sa gasesti un loc drept, fara denivelari si cat mai gol! Unde poti exersa in voie. Urmeaza cunoasterea motorului... Cum se ridica in ture, cum actioneaza franele la diverse viteze, etc..etc.. Cunoaste-ti motorul si te vei cunoaste pe tine.
Ar exista doua posibilitati prin care poti atinge aceasta performanta! Se poate realiza din:
- acceleratie. Se spune ca este destul de dificil insa oboseste mai putin ambreiajul, lantul si trenul de rulare. Accelereaza putin mai tare, pana cand motorul ajunge chiar sub punctul de tractiune maxima.
Acum inchide brusc gazul si deschide-l larg, cat de repede poti. Incarcarea brusca si apoi descarcarea rapida a suspensiei fata combinata cu acceleratia deschisa brusc si generos ar trebui sa ridice roata din fata.
- ambreiaj. Ar fi relativ simplu insa este mai agresiv! Mergi in viteza intai si accelereaza puternic. Cand motorul ajunge la 5-6000 rpm calca ambreiajul, mareste turatia si da drumul la ambreiaj. Roata din fata se va ridica rapid si cu putere. Cand vrei sa pui roata inapoi jos, inchide gazul.
Spuneti si voi cum procedati
P.S. Cred ca e clar ca din acestea sunt reguli doar pentru motociclete cu cutie manuala